Burdur’da "Sağlıklı çocuk, sağlıklı gelecek" protokolü ile minikler için sağlıkta yeni dönem başladı

Sağlık Bakanlığı ve Millî Eğitim Bakanlığının ortak imzasıyla hayata geçirilen "Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek" Okul Sağlığı Hizmetleri...

Sağlık Bakanlığı ve Millî Eğitim Bakanlığının ortak imzasıyla hayata geçirilen "Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek" Okul Sağlığı Hizmetleri İş Birliği Protokolü, Burdur'da uygulamaya konuldu. Protokol kapsamında okul öncesi ve ilkokul öğrencilerine sağlık bilinci kazandırmak amacıyla teorik ve uygulamalı eğitim verilecek.

Merkez Şirinevler Anaokulu'nda düzenlenen program, İl Sağlık Müdür Vekili Dr. Alper Teker, İl Millî Eğitim Müdürü Muhammed Özdemirci, okul müdürleri, kurum yöneticileri ve öğrenci velilerinin katılımıyla gerçekleşti. Programda, Acil Sağlık Hizmetleri, Afet Bilinci, Ulusal Medikal Kurtarma Ekibi, Aile Hekimliği, Ağız ve Diş Sağlığı, Sağlıklı Beslenme, Fiziksel Aktivite, Kişisel Hijyen ve Bulaşıcı Hastalıklardan Korunma gibi birçok konuda bilgilendirme ve uygulamalı etkinlikler düzenlendi.

Yetkililer, protokolün çocukların sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazanmasına önemli katkı sağlayacağını ve geleceğin sağlıklı nesillerinin yetiştirilmesine ışık tutacağını belirtti. Program ile sağlık bilgileri öğrencilerin günlük yaşamlarına doğrudan entegre edilerek farkındalık artırılacak.

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı