Burdur’da şap karantinasındaki küpesiz hayvan taşıyan besiciye 170 bin lira ceza

Burdur'da şap hastalığı nedeniyle karantina altındaki bölgede izinsiz ve küpesiz hayvan taşıyan besiciye yaklaşık 170 bin lira ceza kesildi.

Burdur'da şap hastalığı nedeniyle karantina altındaki bölgede izinsiz ve küpesiz hayvan taşıyan besiciye yaklaşık 170 bin lira ceza kesildi.

Burdur Canlı Hayvan Pazarında yapılan denetimlerde, bir besicinin aracıyla izinsiz ve küpesiz hayvan taşıdığı tespit edildi. Yapılan kontrollerde araçta bulunan 11 hayvanın küpesinin olmadığı belirlenirken ekipler tarafından hayvanlara küpeleme işlemi yapıldı. Daha sonrasında Burdur İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, besiciye "5996 Sayılı Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu"nun ilgili maddeleri ile Bakanlıkça alınan tedbirlere uymamaktan ve küpesiz hayvandan dolayı yaklaşık 170 bin lira idari para cezası uyguladı.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza