Büyükşehir’de otizm farkındalık sergisi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, otizme dikkat çekmek amacıyla otizmli öğrencilerin el emeği "Otizm Farkındalık Sergisi'ne ev sahipliği yapıyor.

Antalya Büyükşehir Belediyesi, otizme dikkat çekmek amacıyla otizmli öğrencilerin el emeği "Otizm Farkındalık Sergisi'ne ev sahipliği yapıyor.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Antalya Otistik Bireyler Spor Kulübü Derneği işbirliği ile gerçekleştirilen "Otizm Farkındalık Sergisi" Büyükşehir Belediyesi Fuaye Alanı'nda Antalyalılar ile buluşuyor. Serginin açılışına Büyükşehir Belediyesi Engelli Hizmetleri Şube Müdürü Fatin Iltar, Yaşlı Hizmetleri Şube Müdürü Ethem Sardoğan, Antalya Otistik Bireyler Derneği Başkanı Perihan Bal, otizmli bireyler, aileleri ve Büyükşehir Belediyesi çalışanları katıldı. Açılış kurdelesinin kesilmesiyle birlikte aileler sergiyi gezdi.

Otizm Farkındalık Sergisi'nde Yörük kültürü, Çanakkale Zaferi, otizmli Cenk Bal'ın düğümleri ve deniz taşları temalarında yaklaşık 40 eser sergileniyor. Sergide otizmli öğrencilerin el emeği ile el sanatları kurslarında yaptıkları eserler büyük beğeni topladı. Otistik Bireyler Derneği Başkanı Perihan Bal, Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'e otizmli öğrencilere verdiği destekten dolayı teşekkür etti. Otizm Farkındalık Sergisi, 30 Nisan'a kadar Büyükşehir Belediyesi Fuaye Alanı'nda sergilenecek.

Manşetler

Antakya’da sazlık yangını
Hatay’da anız yangını büyümeden söndürüldü
Payas’ta iş yeri alevlere teslim oldu
Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi