Büyükşehir’den Sevgililer Günü konseri

Antalya Büyükşehir Belediyesi, 14 Şubat Sevgililer Günü'nü Şef Umut Özdiken yönetimindeki Antalya Büyükşehir Belediyesi Bando ve Orkestrası tarafından...

Antalya Büyükşehir Belediyesi, 14 Şubat Sevgililer Günü'nü Şef Umut Özdiken yönetimindeki Antalya Büyükşehir Belediyesi Bando ve Orkestrası tarafından gerçekleştirilen konserle kutladı.

Atatürk Kültür Merkezi Aspendos Salonu'nda düzenlenen konserde Elif Eda Saraçlar, Hale Ciğer ve Alperen Emin Yeşilyurt sahne aldı. Vatandaşlar tarafından yoğun ilgiyle karşılanan konserde; Seninle bir dakika, Kara Sevda, Haydi Gel Benimle Ol gibi aşk şarkıları seslendirildi. Konser sonunda ise Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Okan Yavuz solistlere ve Bando Şefi Umut Özdiken'e çiçek takdim etti.

Manşetler

Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Burdur’da baca yangını
Kontrolden çıkan kamyon, park halindeki araçları biçti
Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama