Ceyhan’da teravih sonrası cemaate tatlı ikramı

Adana'nın Ceyhan ilçesinde kadınların kendi elleriyle hazırladığı tatlılar, ilçenin tüm camilerinde teravih namazı çıkışı vatandaşlara ikram ediliyor.

Adana'nın Ceyhan ilçesinde kadınların kendi elleriyle hazırladığı tatlılar, ilçenin tüm camilerinde teravih namazı çıkışı vatandaşlara ikram ediliyor.

Ceyhan Belediyesi Funda Avcı Toplum Merkezi ve Kadın Eli personelinin elleriyle hazırladığı tatlıları teravih namazı çıkışı hemşehrilerine ikram eden Belediye Başkanı Hülya Erdem, uygulamanın Ramazan ayı boyunca devam edeceğini söyledi.

İftarda ailelerle buluşan, teravih namazlarından sonra vatandaşlara tatlı ikram eden Başkan Erdem, tatlının dostluğu, iyiliği, paylaşmayı çoğaltması adına sembol olmasını temenni etti. Erdem, "Huzur ve bereket ayı Ramazan boyunca Ceyhan'ın tüm camilerinde teravih namazları çıkışında Ceyhanlı kadınların kendi elleriyle hazırladığı tatlıları ikram etmeye devam edeceğiz" diye konuştu.

Manşetler

Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi
Kaçak atölyede diş protezi ve implant üreten işletmeye baskın
DNA’dan maktul ve katile uzanan hikaye: Cesetsiz cinayette, zanlı 29 yıl ceza aldı
Tırın altında kalan gencin ölümüne ilişkin davada sanığa 4 yıl 5 ay hapis cezası
Motosikleti gözlerinin önünde demir yığınına döndü, yardım istediği sürücüler sadece izleyebildi
Kontrolden çıkan otomobil dereye düştü: 2 yaralı
Antakya’da sazlık yangını
Hatay’da anız yangını büyümeden söndürüldü
Payas’ta iş yeri alevlere teslim oldu
Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu