Ceyhanlıların unutamayacağı konser

Adana'nın Ceyhan ilçesinde Ezgi Pekel konserinde vatandaşlar unutamayacakları bir gece yaşadı.

Adana'nın Ceyhan ilçesinde Ezgi Pekel konserinde vatandaşlar unutamayacakları bir gece yaşadı.

19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı çerçevesinde yapılması planlanan ancak şehit haberleri ve olumsuz hava şartları nedeniyle iki kez ertelenen Ezgi Pekel konseri Ceyhan Kent Meydanı'nda gerçekleşti.

Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, konserde Ceyhanlılılar ile

Konserde, tüm gençleri Mustafa Kemal Atatürk'ün izinden yürümeye çağıran Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, kendini genç hissedenlere ve tüm gençlere iyi eğlenceler diledi.

Manşetler

Alara Çayı’nda kaybolan genci arama çalışmaları 17’nci gününde sürüyor
Panaromik asansörde manzara izlerken düşerek hayatını kaybetti
Yolcu otobüsü ile hafif ticari araç çarpıştı: 3 yaralı
Aracın motorunun fırlayıp barakaya girdiği kazada, sürücü hayatını kaybetti
Bulaşık makinesine giren 2 metrelik karayılanı itfaiye çıkardı
Faizle para vererek kumar bağımlılarını borç batağına düşüren tefecilere operasyon
Osmaniye’de gökyüzünde gizemli ışık
Direğe çarpan otomobilin motoru fırlayıp işçilerin kaldığı barakaya uçtu: 1 ağır yaralı
Hatay’da seyir halinde olan tır alevlere teslim oldu
Burdur Gölü’nde kaybolan kanocu iki kadın sağ olarak bulundu