City şampiyon oldu Antalyaspor elendi

U12 İzmir Cup’ta mücadele eden Antalyaspor, turnuvayı 8 puanla tamamladı

U12 İzmir Cup’ta mücadele eden Antalyaspor, turnuvayı 8 puanla tamamladı. Kırmızı-Beyazlılar, turnuvanın ilk gününde Porto, Metz, Fenerbahçe ve KRC Genk ile mücadele verdi. Genç Akrepler, turnuvanın ikinci gününde ise Aspire Academy, Leicester City, Hamburg ve Kızılyıldız ile mücadele etti. 8 maçta 2 galibiyet, 2 beraberlik ve 4 de yenilgi alan Kırmızı-Beyazlılar, 8 puanla elendi.

City şampiyon oldu
Selçuk İsmet Orhunbilge Tesisleri’nde oynanan final maçında Manchester City, PSV Eindhoven takımını penaltı atışları sonucu 2-1 mağlup ederek şampiyon olurken dereceye giren takımlara kupa ve ödülleri, TFF Başkanvekili Servet Yardımcı ile birlikte TFF Onursal Başkanı Şenes Erzik ve Altınordu Kulübü Başkanı Seyit Mehmet Özkan tarafından verildi. 24 farklı ülkeden 72 takımın katılımı ile üç gün süren turnuvada Sloven Olimpik Ljubljana’yı 1-0 yenen İtalya ekibi Parma üçüncü oldu. HABER MERKEZİ

Manşetler

Manavgat’ta 3 araçlı zincirleme kaza: 1 yaralı
Osmaniye’de otomobilde çıkan yangın itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü
Ayak bile basmadıkları ülkelerde yıllarca çalışmış gibi gösterilen şahısları sahte belgelerle emekli eden çeteye operasyon
İhbara giden polis memurunu vuran şüpheli tutuklandı
Denize düşen adamın çırpınarak can verdiği anlar görüntülendi
Ormanlık alanda kaybolan 4 arkadaş JAK timi tarafından bulundu
Adana’da şafak operasyonu: Özel harekat kapıları koçbaşıyla kırdı, 58 tutuklama
Osmaniye’de gıda zehirlenmesi şüphesiyle 53 kişi hastaneye başvurdu
Alanya’da kaçak alkol operasyonu: Bin litre kaçak alkol ele geçirildi
Serik’te hortum paniği: Üzerine tente devrilen vatandaşın yardımına çevredekiler yetişti