Demirözü okul öncesi eğitim sınıflarında da ücretsiz yemek dağıtımı başladı

11. Kalkınma Planı ve 2023 yılı Cumhurbaşkanlığı Yıllık Programı'nda yer alan ücretsiz yemek uygulaması çerçevesinde 2022-2023 eğitim öğretim yılının...

11. Kalkınma Planı ve 2023 yılı Cumhurbaşkanlığı Yıllık Programı'nda yer alan ücretsiz yemek uygulaması çerçevesinde 2022-2023 eğitim öğretim yılının ikinci döneminden itibaren anaokulu ve ana sınıflarındaki tüm öğrencilere ücretsiz yemek hizmeti verilmeye başlandı.

Program dahilinde Demirözü ilçesinde bulunan 2 anaokulu ve 7 ana sınıfında eğitim gören minikler ücretsiz yemekten faydalanmaya başladı. Ücretsiz yemek uygulamasının ilçedeki okullarda da başlamasıyla birlikte Demirözü Kaymakamı Ali Ekber Ateş ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Muhammet Çiğdem, Demirözü Vilayetler Hizmet Birliği Anaokulunu ziyaret ettiler. "Çocuklarımız geleceğimizdir" diyen Kaymakam Ateş, ilçede toplam 9 okul öncesi eğitim sınıfında ücretsiz yemek dağıtımının sorunsuz bir şekilde başladığını belirtti. Kaymakam Ateş, miniklerle bir müddet sohbet ettikten sonra okuldan ayrıldı.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama