Depremin vurduğu Osmaniye’de eğitim öğretim yeniden başladı

Osmaniye'de deprem sonrası tatil edilen okullar da eğitim öğretim başladı.

Osmaniye'de deprem sonrası tatil edilen okullar da eğitim öğretim başladı.

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat'ta meydana gelen depremlerden etkilenen iller arasında yer alan Osmaniye'de ara verilen eğitim öğretim dönemi bugün yeniden başladı. Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz ve protokol üyeleri Dede Korkut İlköğretim Okulu'nu ziyaret etti. Vali Yılmaz ve beraberindekiler öğrenci ve öğretmenlerle bir araya geldi. Burada depremde hayatını kaybedenler için dua edildi.

Kahramanmaraş merkezli depremlerden Osmaniye'nin ciddi anlamda etkilendiğine dikkat çeken Vali Yılmaz," İlk andan itibaren çadır kentlerimizi kurduk. Şu anda konteyner kentlerimizi oluşturuyoruz, oraya depremzede vatandaşlarımızı yerleştiriyoruz. Osmaniye'mizin depremin ağır hasarını en hafif şekilde atlatacağı şekilde mücadelemizi sürdüreceğiz. Bu yaraları birlikte saracağız ve daha güzel bir Osmaniye oluşturacağız. Çocuklarımız ve öğretmenlerimiz bugün okulda olmaktan mutlu. Biz eğitimin asla ertelenemeyeceğini çok iyi biliyoruz. Eğitim ve öğretimi en iyi şekilde sürdürme gayreti içerisinde çalışmalarımız devam edecek" dedi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama