Dr. Ülkü ve sağlık çalışanlarına saygı ekinliği

Adana Altınoran Düşünce ve Sanat Platformu, Nazilli Fotoğraf Derneği, Adana Tabip Odası ve Aydın Tabip Odası tarafından korona virüsten hayatını kaybeden...

Adana Altınoran Düşünce ve Sanat Platformu, Nazilli Fotoğraf Derneği, Adana Tabip Odası ve Aydın Tabip Odası tarafından korona virüsten hayatını kaybeden Opr. Dr. Esat Ülkü ve sağlık çalışanlarına saygı ekinliği gerçekleştirildi.

Adana Altınoran Düşünce ve Sanat Derneği Başkanı S. Haluk Uygur, açılışta yaptığı konuşmada, bu serginin açılmasının nedeninin fotoğrafın sanatsal değerinin dışında, yaşama dönme mücadelesinin en önünde savaşan kahramanların ve bu kahramanların içerisinde kaybedilenlerin anısına bir saygı duruşu olduğunu ifade etti.

Konuşmaların ardından Opr. Dr. Esat Ülkü'nün 20 eserden oluşan "Siyah-Beyaz Dünyam" adlı serginin açılışı yapıldı.

Manşetler

Yangını haber alınca koşarak geldi, vatandaşların apartmandan çıkardığı kızına sarıldı
20 bin TL aidat, 100 bin TL ek ödeme: Lüks rezidansta aidat krizi mahkemeye taşındı
Düğününe günler kala kazada hayatını kaybetti
Antalya’da uyuşturucu operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Isparta’da 2 gencin araçta ölü bulunmasıyla ilgili şüpheli bulguya ratlanmadı
Muhsin Yazıcıoğlu soruşturmalarına FETÖ talimatıyla müdahale ettikleri öne sürülen şahısların yargılandığı dava ertelendi
Şakalaşma tartışmaya, tartışma cinayete dönüşmüş
Aynı kişiye ait 2 ayrı evde aynı anlarda çıkan yangında kundaklama şüphesi
Mersin’de 10 katlı binada yangın: Sağlık ekipleri dumandan etkilenenlere müdahale etti
Alanya’da 23 yıl hapis cezasıyla aranan hükümlü yakalandı