Dronla takip edilen sürücülere 159 bin TL ceza uygulandı

Adana'da yayalara yol vermeyen sürücülere yönelik yapılan denetimlerde polis ihlalleri izledikten sonra para cezası uyguladı.

Adana'da yayalara yol vermeyen sürücülere yönelik yapılan denetimlerde polis ihlalleri izledikten sonra para cezası uyguladı. Toplamda 159 bin TL ceza kesilirken sürücüler, "Yayaların farkında değildik" şeklinde savunma yaptı.

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik ve Denetleme Şubesi ekipleri, Seyhan ilçesine bağlı Yenibaraj Mahallesi Bülent Angın Bulvarı üzerinde 1 saat boyunca yayalara yol vermeyen sürücülere yönelik dron destekli denetim yaptı. Yapılan denetimde yayalara yol vermeyen 38 sürücüye toplamda 159 bin TL para cezası kesildi.

"Farkında değildim" savunması

Sürücülerden Ali Haydar Alan, "Sosyal medyada böyle şeyler görüyoruz, kendimi böyle bir şeyin içerisinde bulmak garip oldu açıkçası. Normal gidiyordum, yayayı da görmedim zaten. İlk defa ceza yedim, hayatımda başka cezam yok" dedi.

Taksi sürücüsü Cüneyt Karaalp ise, "Farkında değildim, yoksa ben de isterdim yol vermeyi" diye konuştu.

Yolcu otobüsü sürücüsü Mustafa Talat ise yayaları fark etmediğini dile getirirken ceza yiyince şok oldu.

Manşetler

Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı