Ehliyetsiz 3.30 promil alkolle direksiyon başına geçince 200 bin TL ceza yedi

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde ehliyeti bir gün önce alınan sürücü, yeniden alkollü şekilde direksiyon başına geçince polis ekiplerince yakalandı.

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde ehliyeti bir gün önce alınan sürücü, yeniden alkollü şekilde direksiyon başına geçince polis ekiplerince yakalandı. Sürücüye yaklaşık 200 bin lira idari para cezası uygulanırken, araç yediemin otoparkına çekildi.

İstiklal Mahallesi Atatürk Caddesi'nde trafik ekiplerince gerçekleştirilen denetimlerde 07 AOC 194 plakalı araç durduruldu. Araç sürücüsü Özcan Y.'nin yapılan alkol kontrolünde 3.30 promil alkollü olduğu tespit edildi.

Yapılan kontrollerde sürücünün ehliyetinin bir gün önce alkollü araç kullanması nedeniyle geri alındığı ve yapılan denetimde sürücüye 160 bin lira idari para cezası uygulandığı öğrenildi.

Ehliyetsiz ve alkollü şekilde araç kullandığı belirlenen sürücüye trafik ekiplerince çeşitli maddelerden 200 bin lira idari para cezası kesildi. Araç ise çekici yardımıyla yediemin otoparkına götürüldü.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza