Eral Okullarında eğitim-öğretim dönemi başladı

En son yapılan LGS'de Türkiye birincisi çıkaran Adana Özel Eral Okulları'nda yeni eğitim-öğretim dönemi başladı.

En son yapılan LGS'de Türkiye birincisi çıkaran Adana Özel Eral Okulları'nda yeni eğitim-öğretim dönemi başladı.

Türkiye'de 18 milyonu aşkın öğrenci ve 1,2 milyon öğretmen 2025-2026 eğitim-öğretim yılına "merhaba" dedi. Adana'da 4 kampüs ile faaliyet gösteren Özel Eral Okulları'nda da ilk gün heyecanı yaşandı.

İhlas Haber Ajansı'na konuşan Eral Okulları kurucusu Ersan Altıok, "Yeni eğitim öğretim yılımız başladı. Geçtiğimiz dönem LGS kapsamındaki merkezi sınavından öğrencimiz Yiğit Aydın, 500 tam puan aldı. Bunun gururu yaşadık. Bu sene de öğrencilerimizden çok daha büyük başarılar bekliyoruz. Eğitim kadromuz ile bu sene öğrencilerimizin hep yanında olacağız ve onların başarılarıyla gurur duyacağız. Bu başarılar, kurumumuzun eğitim anlayışının da bir göstergesidir" dedi.

Manşetler

Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor