Evlerden 2 milyon 300 bin TL’lik altın çalan 2 kadın tutuklandı

Hatay'da iki ayrı evden toplam 2 milyon 300 bin TL değerinde altın çalınması olayla ilgili yakalanan şüpheli iki kadın tutuklandı.

Hatay'da iki ayrı evden toplam 2 milyon 300 bin TL değerinde altın çalınması olayla ilgili yakalanan şüpheli iki kadın tutuklandı. Kadınların altınları bozdurarak harcadıklarını söyledikleri öğrenildi.

Hatay Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Akdeniz Mahallesi'nde meydana gelen iki ayrı ikametten hırsızlık olayını aydınlattı. Polis ekipleri; 3 Şubat ve 10 Şubat 2026 tarihinde iki evden yaklaşık 2 milyon 300 bin TL değerinde altın hırsızlık olayı ile ilgili başlatılan soruşturma kapsamında kimlikleri tespit edilen E.T. ve A.K. isimli şüpheliler düzenlenen operasyonla gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen iki kadın, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak ceza evine gönderildi.

Kadınların altınları bozdurdukları ve paralarını harcadıklarını söyledikleri öğrenildi.

Manşetler

Toroslarda bahar: 2 bin 400 rakıma taşınan arılar mesaiye başladı
Denize düşen 60 yaşındaki adam boğularak öldü
Taksiyle göçmen kaçıran insan tacirleri polisten kaçamadılar
Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: "Polise teslim etmeye gidiyordum" dedi
Isparta’da kestiği ağacın altında kalan adam hayatını kaybetti
Park halindeki aracın tavanında çıkan yangına vatandaşlar müdahale etti
Kamyondan dökülen hafriyatın altında kalan 2 işçi yaralandı
Battaniyenin içinden çıkan para ve cüzdanları teslim etti, yaşlı kadın poşeti sordu
Kırıkhan’da anız yangını yaşandı
Belen’de pikapla çarpışan motosikletin sürücüsü şarampole yuvarlandı