Gazipaşa Çekirdeksiz Nar ve Tropikal Meyve Festivali başladı

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde bu yıl 12'ncisi düzenlenen Çekirdeksiz Nar ve Tropikal Meyve Festivali başladı.

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde bu yıl 12'ncisi düzenlenen Çekirdeksiz Nar ve Tropikal Meyve Festivali başladı.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk tarafından ilçeye Gazipaşa isminin verilişinin 100'üncü yıldönümü anısına düzenlenen Gazipaşa Çekirdeksiz Nar ve Tropikal Meyve Festivali, bu yıl 12'nci kez kapılarını açtı. Gazipaşa Belediyesi tarafından düzenlenen festival, saat 10.30'da Cumhuriyet Meydanı'nda kortej yürüyüşüyle başladı. Antalya Büyükşehir Belediyesi Bando Takımı eşliğinde protokol üyeleri ve vatandaşların katılımıyla yapılan yürüyüş, Atatürk Parkı içine kurulan festival alanında son buldu. Gazipaşa Belediyesi halk oyunu ekibi tarafından yapılan halk oyunu gösterisinin ardından saygı duruşunda bulunularak, İstiklal Marşı okundu. Yapılan konuşmaların ardından festivalin açılış kurdelesi kesildi. Protokol üyeleri, davetliler ve vatandaşlarla birlikte festival alanına kurulan stantları gezdi. Festivale şehir dışından katılan davetliler, Gazipaşa'ya özgü çekirdeksiz nar ile tropikal meyvelerin tadına baktı.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama