“Geleceğin Bilim İnsanları ile Doğaya Yolculuk 3” projesi

Silifke Cumhuriyet Bilim ve Sanat Merkezi, tarafından 16-21 Eylül 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan "Geleceğin Bilim İnsanları ile Doğaya...

Silifke Cumhuriyet Bilim ve Sanat Merkezi, tarafından 16-21 Eylül 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan "Geleceğin Bilim İnsanları ile Doğaya Yolculuk 3" projesiyle genç bilim insanlarını doğayla buluşturmayı ve bilimsel keşiflerini güçlendirmeyi amaçlıyor.

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen proje, doğa bilimlerine ilgi duyan öğrencilere, bilimsel yöntemlerle çevreyi inceleme ve doğanın sunduğu fırsatları bilimle birleştirme imkanı tanıyor. Katılımcılar, çeşitli bilimsel aktiviteler, gözlemler ve doğa yürüyüşleriyle birlikte, bilimsel araştırma yapmayı deneyimleyerek doğa ile uyum içinde yaşamayı öğrenecekler.

Silifke Cumhuriyet Bilim ve Sanat Merkezi Proje Yürütücüsü Esra Zaim Akın projeye ilişkin yaptığı açıklamada, "Geleceğin bilim insanlarını doğayla buluşturmayı amaçladığımız bu projede, öğrencilerimizin doğayı bir bilim laboratuvarı olarak görmelerini sağlamak istiyoruz. Onların bilimsel keşifler yaparak doğaya duydukları ilgiyi artırmayı ve çevre bilinci kazanmalarını hedefliyoruz" dedi.

Manşetler

Kazada ağır yaralanan uzman çavuş 92 gün süren hayat mücadelesini kaybetti
Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı