Genç ressamlardan karma resim sergisi

Hatay'ın Dörtyol ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Atatürk Anıtı alanında, özel bir lisede eğitim gören öğrenciler...

Hatay'ın Dörtyol ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Atatürk Anıtı alanında, özel bir lisede eğitim gören öğrenciler tarafından yapılan "Karma Resim Sergisi" açıldı.

Dörtyol Belediye Başkanı Bahadır Amaç tarafından açılışı yapılan "Karma Resim Sergisi" sanatseverler tarafından yoğun ilgi gördü. Sergi açılışında konuşan Belediye Başkanı Bahadır Amaç, "Sanat eğitimi keşfediciliği geliştirir, bu nedenle çok önemlidir. Gençlerimizin yeteneklerini ortaya çıkaracak ve geliştirecek bu tarz sanatsal faaliyetlerin ilçemizde de giderek yaygınlaşacağına inanıyoruz" diyerek öğrencilere başarılar diledi.

Okul Müdürü Ali Rıza Uygur ise, "Amacımız öğrencilerimize sanat kültürünü ve sanat sevgisini aşılayarak sosyal becerilerini geliştirmek ve her alanda öğrenmelerine yardımcı olmaktır. Çizim becerileri gelişmiş, eleştirel ve estetik bakış açısıyla sanatsal etkinliklerin içeriğini anlayan bilinçli ve sorumluluk sahibi bireyler hem memleketimizin hem de ülkemizin gelişmesine büyük katkılar sağlayacaktır. Böylesi güzel bir serginin hazırlanmasında emeği geçen başta Görsel Sanatlar Öğretmenimiz Cengizhan Kanbur'a, öğrencilerimize teşekkür ediyorum" dedi.

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı