Gençlik Merkezine son dokunuşları gençler yaptı

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından Kepez ilçesinde yapımı tamamlanan Uluslararası Gençlik Kampı ve Eğitim Merkezi'ne son dokunuşları gençler...

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından Kepez ilçesinde yapımı tamamlanan Uluslararası Gençlik Kampı ve Eğitim Merkezi'ne son dokunuşları gençler yaptı.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in Çocuk ve Gençlik Doğa Kampları vaadiyle hayata geçirilen Uluslararası Gençlik Kampı ve Eğitim Merkezi karne tatili döneminde ilk konuklarını ağırlayacak. Farklı yaş gruplarından gençlerin ve çocukların atölye çalışmalarına katılabileceği doğa ile iç içe bir kamp yapabileceği merkezi açılıştan önce ziyaret eden genç gönüllüler, son dokunuşları yaptı. Gençler, Uluslararası Gençlik Kampı ve Eğitim Merkezi'nde gençler son dokunuşları yaparak boyalarla alanı renklendirdi, alanın düzenlenmesini sağlayıp, malzemeleri yerleştirdi.

Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığı tarafından yürütülen Genç Antalya Gönüllüleri programında gönüllü olan gençler tarafından yapılan çalışmada gençler tarafından; merkezin yönlendirme tabelaları yapıldı, kütüphane ve toplantı salonu binası renklendirildi. Gençler çalışma kampında 3 gün boyunca basketbol, masa tenisi ve langırt oynayarak hem eğlendi, hem de çalıştı.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama