Gürsu zabıtası okul kantinlerinde

Gürsu Zabıtası okulların açıldığı ilk hafta okul kantinlerine yönelik denetim gerçekleştirdi.

Gürsu Zabıtası okulların açıldığı ilk hafta okul kantinlerine yönelik denetim gerçekleştirdi.

İlçe genelinde yedi farklı okulda kantinlerdeki hijyen, son kullanma tarihi ve satışı yasak ürünler çerçevesinde denetlendi. Afetten sonra ikinci dönem açılışları bir süre daha uzatılan okullarda ilk hafta yoğun başladı. Ekipler, hijyen denetimi başta olmak üzere öğrencilerin tükettiği tüm gıda ürünlerinde satışı yasak ürünleri ve son kullanma tarihlerini kontrol etti. İlk haftada 7 okula denetim gerçekleştiren Gürsu Zabıtası, okullarda herhangi bir soruna rastlamadı.

Öğrenci sağlığını özellikle önemsediklerini belirten Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, "Zabıtamız okullarımızda çok titiz bir çalışma yürütüyor. Liste halinde hazırlanan tüm okullarda benzer denetimleri gerçekleştirip, öğrencilerimizin sağlık ve gıda tüketimine karşı alınacak her türlü önlemi alacağız" dedi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama