“Güvenli Okullar Projesi” seminerlerle devam Ediyor

2022-2023 eğitim öğretim döneminde ülke genelinde polis sorumluluk bölgesinde "Güvenli Okullar Projesi" ile okulların daha güvenli hale getirilmesi amacıyla...

2022-2023 eğitim öğretim döneminde ülke genelinde polis sorumluluk bölgesinde "Güvenli Okullar Projesi" ile okulların daha güvenli hale getirilmesi amacıyla gerekli tedbirlerin alındığı bildirildi.

Okullar, çevresindeki terör, asayiş, narkotik, trafik vb. konulardaki öncelik dereceleri ile sosyal, ekonomik, kültürel ve siyasal yapıları göz önünde bulundurularak analizler yapıldı ve dört öncelik derecesine ayrıldı.

Alınan tedbirlerin yanında, öğrencileri bilgilendirmek ve farkındalık oluşturmak için İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile birlikte yapılan çalışmada, il merkezinde öncelik derecelerine göre ayrılan okullarda, Çocuk Şube Müdürlüğü koordinesinde, Siber Suçlarla Mücadele, Trafik Denetleme, Toplum Destekli Polislik ve Çocuk Şube Müdürlüklerinde görevli alanında uzman personel tarafından seminer verilmesi planlandığı bildirildi.

Bu planlama ile, 28 Aralık 2022 günü Muratpaşa İlçesinde bulunan Falez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde 3 idareci, 8 öğretmen ve 420 öğrenci, 29 Aralık günü Şehit Serkan Çölkesen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde 1 idareci, 2 öğretmen ve 60 öğrenci olmak üzere toplam 494 kişiye seminer verildi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama