Hastane çalışanları, çocuklarının okuduğu kitapları kütüphaneye bağışladı

Çukurova Devlet Hastanesi'ndeki sağlık çalışanları, çocuklarının okuduğu kitapları Ethem Kuzucu İlkokulunda inşaatı yeni bitmiş kütüphaneye bağışladı.

Çukurova Devlet Hastanesi'ndeki sağlık çalışanları, çocuklarının okuduğu kitapları Ethem Kuzucu İlkokulunda inşaatı yeni bitmiş kütüphaneye bağışladı.

Çukurova Devlet Hastanesi'ndeki sağlık çalışanları merkez Yüreğir ilçesine bağlı Ethem Kuzucu İlkokulunda inşaatı yeni bitmiş olan kütüphaneye kitap bağışında bulunmak için "Bir kitap da bizden olsun" kampanyası düzenledi.

Hastane Başhekimi Uzman Dr. Akif Küçükcan'ın onayıyla Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Huriye Sevim Akbıyık tarafından yürütülen bağış kampanyasına hastane çalışanları kendi çocuklarının okudukları kitapları bağışlayarak destek verdi.

Hastane çalışanları tarafından toplanan ve paketlenen kitaplar ile kırtasiye malzemeleri Ethem Kuzucu İlkokulu Müdür Yardımcısı Ramazan Genç'e teslim edildi.

Manşetler

Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama
Mersin’de ormanlık alana ekilen bin 500 kök kenevir ele geçirildi
Pasajda ölü bulunan Eyüp Can davası: Uzman bilirkişiler inceleme yapacak
Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi