Hastane tedavi gören çocuklara gönüllü gençlerden moral etkinliği

Hatay'ın Dörtyol ilçesinde Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı Nazmiye Muratlı Gençlik Merkezi üyesi gönüllü gençler, hastanede tedavi gören depremzede...

Hatay'ın Dörtyol ilçesinde Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı Nazmiye Muratlı Gençlik Merkezi üyesi gönüllü gençler, hastanede tedavi gören depremzede çocuklara düzenledikleri etkinlikle moral oldu.

Dörtyol Devlet Hastanesi Çocuk Servisinde tedavi gören çocukları giydikleri palyaço kıyafetler ile ziyaret eden gönüllü gençler, çocuklarla sohbet etti. Balon, boyama kitapları ve çeşitli hediyeler vererek moral oldular.

Gönüllü gençler, çocukların sağlığı ve mutluluklarının kendileri için çok önemli olduğunu belirtti.

Nazmiye Muratlı Gençlik Merkezi Müdür Vekili Mustafa Selçuk Kayhan'ın da katıldığı etkinlikte Hastane Başhekimi Uzman Dr. Müjde Ocak, hastanede tedavi gören çocukların yüzlerinde tebessüm ve moral sağladıkları için gençlere teşekkür etti.

Manşetler

Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı