Hatay’da "Halkımız mutlu olsun" sloganıyla konser düzenlendi

Hatay'ın Samandağ ilçesinde "Halkımız mutlu olsun" sloganıyla konser düzenledi.

Hatay'ın Samandağ ilçesinde "Halkımız mutlu olsun" sloganıyla konser düzenledi.

Konsere İlçe Emniyet Müdürü Asuman Karacık, İlçe Jandarma Komutanı Servet Arslan, AK Parti İlçe Başkanı Semir Özdemir, Hatay Büyükşehir Belediye Başkan Yardımcısı Murat Hayzaran, Hacı Paşa Belediye Başkanı Hüseyin Fansa ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Yerel sanatçıların sahneye çıktığı konserde renkli görüntüler oluştu.

Konseri düzenleyenlerden Ali Gümüş, "Amacımız halkımızın mutlu olması. Bu sıkıntılı süreçte halkımızı mutlu edebilirsek ne mutlu bize" dedi.

Manşetler

Kırıkhan’da alevlere teslim olan konteyner kullanılamaz hale geldi
Alara Çayı’nda kaybolan genci arama çalışmaları 17’nci gününde sürüyor
Panaromik asansörde manzara izlerken düşerek hayatını kaybetti
Yolcu otobüsü ile hafif ticari araç çarpıştı: 3 yaralı
Aracın motorunun fırlayıp barakaya girdiği kazada, sürücü hayatını kaybetti
Bulaşık makinesine giren 2 metrelik karayılanı itfaiye çıkardı
Faizle para vererek kumar bağımlılarını borç batağına düşüren tefecilere operasyon
Osmaniye’de gökyüzünde gizemli ışık
Direğe çarpan otomobilin motoru fırlayıp işçilerin kaldığı barakaya uçtu: 1 ağır yaralı
Hatay’da seyir halinde olan tır alevlere teslim oldu