Hatay’ın yöresel lezzeti kömbe öğrencilerin elinde hayat buldu

Hatay Büyükşehir Belediyesi UNESCO Hatay Gastronomievi'nde düzenlenen atölye etkinliğinde öğrenciler, yöresel lezzet kömbeyi yapma deneyimi buldu.

Hatay Büyükşehir Belediyesi UNESCO Hatay Gastronomievi'nde düzenlenen atölye etkinliğinde öğrenciler, yöresel lezzet kömbeyi yapma deneyimi buldu.

Hatay Büyükşehir Belediyesi UNESCO Hatay Gastronomievi'nde çocuklara yönelik düzenlenen etkinliklere kentin zengin yöresel lezzetlerini gelecek nesillere aktarmaya devam ediyor. "Birlikte Çok Güzeliz" sloganıyla öğrencilere yönelik çalışmalarını sürdüren UNESCO Hatay Gastronomievi, Samandağ Eczacı Meryem Karaçaylı İlkokulu öğrencilerine yönelik kömbe atölyesi gerçekleştirdi. Gastronomievinin deneyimli şeflerinin ellerinden Hatay'ın coğrafi işaretli ürünü olan Antakya kömbesinin yapımını öğrenen öğrenciler atölye boyunca eğlenceli saatler geçirdi.

Organizasyondan duyduğu memnuniyeti dile getiren öğrenci velileri, HBB Başkanı Mehmet Öntürk'e ve gastronomi evi yetkilileri ve çalışanlarına teşekkür etti.

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı