Hataylılar lösemili çocuklar için yürüdü

LÖSEV ve Samandağ Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öncülüğünde lösemili çocuklara dikkat çekmek amacıyla deniz mevkiinden başlayan ve...

Hatay'ın Samandağ ilçesinde vatandaşlar lösemili çocuklar için yürüdü.

LÖSEV ve Samandağ Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öncülüğünde lösemili çocuklara dikkat çekmek amacıyla deniz mevkiinden başlayan ve Titus Tüneline kadar süren 6 kilometrelik yürüyüş düzenlendi. Yürüyüşe Samandağ Emniyet Müdürü Asuman Karacık, Samandağ ilçe Milli Eğitim Müdürü Menderes Tunç ve öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Samandağ Zübeyde Hanım Mesleki Teknik Anadolu Lisesi öğretmenlerinden Özlem Duymuş, "Projesi çerçevesinde LÖSEV'e 3 yıl önce kardeş okul olduk. Biz lösemi çocuklara farkındalık amaçlı çeşitli etiketler yapıyoruz. Bu da bu etkinliklerden biri. Lösemiye dikkat çekip, bu çocuklar için kan bağışı yapılabilirse biz amacımıza ulaşmış olacağız" dedi.

Manşetler

Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama
Mersin’de ormanlık alana ekilen bin 500 kök kenevir ele geçirildi
Pasajda ölü bulunan Eyüp Can davası: Uzman bilirkişiler inceleme yapacak
Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi
Kaçak atölyede diş protezi ve implant üreten işletmeye baskın
DNA’dan maktul ve katile uzanan hikaye: Cesetsiz cinayette, zanlı 29 yıl ceza aldı
Tırın altında kalan gencin ölümüne ilişkin davada sanığa 4 yıl 5 ay hapis cezası
Motosikleti gözlerinin önünde demir yığınına döndü, yardım istediği sürücüler sadece izleyebildi