İsmail Baha Süralsan Konservatuarı’ndan yıl sonu konseri

Antalya Büyükşehir Belediyesi İsmail Baha Sürelsan Konservatuarı, eğitmenleri ve öğrencileri yıl sonunda düzenlediği "Umuda Dair Ezgiler" konseri ile...

Antalya Büyükşehir Belediyesi İsmail Baha Sürelsan Konservatuarı, eğitmenleri ve öğrencileri yıl sonunda düzenlediği "Umuda Dair Ezgiler" konseri ile sahneye çıktı. Konservatuar öğrencilerinin performansı beğeni topladı.

Antalya Büyükşehir Belediyesi İsmail Baha Süralsan Konservatuarı öğrencileri 2021-2022 eğitim yılında aldıkları eğitimin sonunda izleyici ile buluştu. Atatürk Kültür Merkezi (AKM) Perge salonunda gerçekleştirilen "Umuda Dair Ezgiler" yılsonu konseri yoğun ilgi gördü. Konservatuar öğrencileri yıl içinde aldıkları eğitimler ile birlikte sahnede gösterdiği performans izleyenlerden büyük beğeni topladı. Konseri izleyen müzikseverler, klasik müzik eserleri ile keyifli bir akşam yaşadı.

Piyanolar gitarla konuştu

Konservatuar öğrencileri sahnede solo olarak eserlerini, öğrenciler ve eğitmenlerden oluşan koro, klasik müzikleri icra etti. 2 bölüm halinde gerçekleştirilen konserde konservatuar öğrencileri birbirinden güzel eserleri seslendirdi. İsmail Baha Süralsan Konservatuarı öğrencilerinin yılsonu konseri ilgiyle izlendi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama