Isparta’da kurumların yemek atıklarıyla sahipsiz hayvanlar beslenecek

Isparta'da kamu kurumlarının yemek atıklarıyla sahipsiz hayvanların beslenmesi sağlanacak.

Isparta'da kamu kurumlarının yemek atıklarıyla sahipsiz hayvanların beslenmesi sağlanacak.

Isparta Valiliği, İl Özel İdaresi, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Süleyman Demirel Üniversitesi ve Şehir Hastanesi arasında, sahipsiz hayvanların sağlıklı şekilde beslenmesini temin etmek ve gıda israfını önlemek amacıyla yeni bir protokol imzalandı. Bu protokol çerçevesinde, kamu kurumlarında oluşan uygun atıklar, rehabilitasyon ve bakım merkezlerindeki hayvanlara besin olarak kullanılacak. Valilik tarafından sosyal medyada yapılan açıklamada ise bu projeye katkı sunan tüm kurumlara teşekkür edilirken, bu iş birliğinin hem hayvanların sağlığını koruyacak hem de gıda israfını azaltacak önemli bir adım olduğu vurgulandı.

Manşetler

Osmaniye’de gökyüzünde gizemli ışık
Direğe çarpan otomobilin motoru fırlayıp işçilerin kaldığı barakaya uçtu: 1 ağır yaralı
Hatay’da seyir halinde olan tır alevlere teslim oldu
Burdur Gölü’nde kaybolan kanocu iki kadın sağ olarak bulundu
Burdur Gölü’nde kano ile açılan 2 kişiden haber alınamıyor
Apartmanda çıkan yangında can pazarı yaşandı
Tarım arazisi alevlere teslim oldu, yangında elektrik dağıtım şirketinin ihmali olduğu ileri sürüldü
Burdur’da evine gelen adamı öldüren genç tutuklandı
Hatay’da sahilde kimliği belirsiz erkek cesedi bulundu
Alara çayında kaybolan genç için arama çalışmaları 16’ıncı gününde devam ediyor