Isparta’da yeni otogarın çatısına 1,3 MW’lik GES kuruluyor

Isparta Belediyesi, yenilenebilir enerji yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor.

Isparta Belediyesi, yenilenebilir enerji yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor. Belediye tarafından yeni otogar binasının çatısına kurulacak 1,3 megavat (MW) gücünde güneş enerji santrali için çalışmalar devam ediyor.

Isparta Belediyesi tarafından yeni otogar binasının çatısına güneş enerji santrali kuruluyor. Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, göreve geldikten sonra yeni otogarı yerinde inceleyerek, yüklenici firma yetkilisinden bilgi almıştı. İncelemenin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Başdeğirmen, demir uzay çatının kullanışsız ve maliyetli olması nedeniyle söküleceğini ve yeni proje uygulanacağını, çatıya da güneş enerji santrali kurulacağını açıklamıştı. Başkan Başdeğirmen'in girişimleriyle açılan yeni otogarda güneş enerji santrali kurulması çalışmaları başladı. Yeni otogar çatısına kurulacak sistemin 1,3 megavat kurulu güce sahip olması planlanıyor. Geniş çatı alanı üzerine yerleştirilen yüksek verimli güneş panelleri sayesinde önemli miktarda elektrik üretimi gerçekleştirilecek. Kurulum çalışmaları kapsamında öncelikle çatıda altyapı tamamlandı, ardından paneller vinç yardımıyla çatıya çıkarılarak tek tek monte edilmeye başlandı.

Isparta Belediyesi, son olarak Davraz Kapalı Pazar Alanı'nın çatısına 1,2 MW'lik güneş enerjisi santrali kurmuştu. Yeni otogarın çatısına kurulacak güneş enerjisi santralindeki çalışmaların tamamlanmasıyla Isparta Belediyesi'nin güneşten elektrik üretimi 21 megavata çıkacak.

Manşetler

Isparta’da aranan 31 şahıs yakalandı
Mersin’de yola akan mazot zincirleme kazaya neden oldu, 4 araç birbirine girdi
Tartışmalı güreşler olaylı başladı
Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"