Jandarma ekipleri, “Güvenli eğitim” için okullarda

Aksaray'da 2022-2023 eğitim öğretim yılı ikinci döneminin başlamasıyla birlikte jandarma ekipleri de okullarda öğrencilerle buluşarak "Güvenli Eğitim"...

Aksaray'da 2022-2023 eğitim öğretim yılı ikinci döneminin başlamasıyla birlikte jandarma ekipleri de okullarda öğrencilerle buluşarak "Güvenli Eğitim" çerçevesinde öğrencilere bilgiler verdi.

Aksaray'da 2022-2023 eğitim öğretim yılı ikinci döneminin başlamasıyla birlikte eğitim faaliyetlerine yeniden başlayan İl Jandarma Komutanlığı ekipleri ilçe, belde ve köylerdeki öğrencilerle bir araya geliyor. Güvenli eğitim ortamının sağlanması ve öğrencilerin bilgilendirilmesi çerçevesinde oluşturulan "Güvenli eğitim" çerçevesinde öğrencilere bilgiler veren jandarma ekipleri aynı zamanda öğrencilerinde merak ettiği soruları yanıtlıyor. Sohbet ortamında öğrencilere eğitim veren jandarma ekipleri eğitimin ardından öğrencilere jandarma dergisi, jandarma boyama kitabı ve çeşitli hediyeler verdi.

İl Jandarma Komutanlığından yapılan yazılı açıklamada, "Geleceğimizin teminatı, yarınlarımızın umudu olan çocuklarımızın eğitim-öğretim hayatlarını huzur ve güven içerisinde sürdürmeleri için eğitim ve farkındalık faaliyetlerimize hassasiyetle devam edilecektir" denildi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama