Jandarmadan öğrencilere trafik eğitimi

Mersin'de jandarma ekipleri, 250 okulda 11 bin 169 öğrenciye trafik eğitimi verdi.

Mersin'de jandarma ekipleri, 250 okulda 11 bin 169 öğrenciye trafik eğitimi verdi.

İl Jandarma Komutanlığından yapılan açıklamaya göre, Jandarma Trafik Timleri eğitim öğretim yılı başlangıcından bu yana okullarda öğrencilere verdiği trafik seminerlerine devam ediyor. Jandarma, geleceğin sürücüleri olan öğrencilere yönelik 250 okulda 11 bin 169 öğrenciye trafik semineri verdi.

Seminerlerde, trafik işaretleri, servis araçlarının kullanımı, karşıdan karşıya geçerken dikkat edilmesi gereken hususlar ve araç içerisinde uyulması gereken kurallara değinen ekipler, öğrencilerin sorularını ise titizlikle yanıtladı.

Manşetler

Yangını haber alınca koşarak geldi, vatandaşların apartmandan çıkardığı kızına sarıldı
20 bin TL aidat, 100 bin TL ek ödeme: Lüks rezidansta aidat krizi mahkemeye taşındı
Düğününe günler kala kazada hayatını kaybetti
Antalya’da uyuşturucu operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Isparta’da 2 gencin araçta ölü bulunmasıyla ilgili şüpheli bulguya ratlanmadı
Muhsin Yazıcıoğlu soruşturmalarına FETÖ talimatıyla müdahale ettikleri öne sürülen şahısların yargılandığı dava ertelendi
Şakalaşma tartışmaya, tartışma cinayete dönüşmüş
Aynı kişiye ait 2 ayrı evde aynı anlarda çıkan yangında kundaklama şüphesi
Mersin’de 10 katlı binada yangın: Sağlık ekipleri dumandan etkilenenlere müdahale etti
Alanya’da 23 yıl hapis cezasıyla aranan hükümlü yakalandı