Kadına şiddete tiyatro ile dikkat çektiler

Mezitli Belediyesi Kültür Merkezi, kadına yönelik şiddete dikkat çeken bir oyuna ev sahipliği yaptı.

Mezitli Belediyesi Kültür Merkezi, kadına yönelik şiddete dikkat çeken bir oyuna ev sahipliği yaptı. Seyhan Belediyesi Şehir Tiyatrosu tarafından sahnelenen "Kadın Giderse" adlı oyun, kadına yönelik şiddeti ve şiddetin toplumsal yansımalarını tiyatral bir dille Mersinli sanatseverlere aktardı.

Mersin'in merkez ilçe Mezitli Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Seyhan Belediyesi Şehir Tiyatrosu, Kültür Merkezinde Mersinli sanatseverlerle buluştu. Yoğun ilgi gösterilen Kadın Giderse oyununda Seyhan Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları, muhteşem performansları ile toplumda travmalara yol açan kadına yönelik şiddete dikkat çekti. Oyunda, Özgecan Aslan, Emine Bulut, Güldünya Tören gibi öldürülen kadınların hikayeleri çarpıcı bir şekilde yansıtıldı.

Yönetmenliğini Veysel Sadak'ın üstlendiği, Neslihan Yeten, Merve Konuk, Neslihan Sönmez, Buket Elik, Hazal İstimoğlu'nun sahnelediği oyunun müzikleri ise Şenkaya Göl'e ait. Seyhan Belediyesi Başkan Yardımcısı Fatma Özgün Ülkü'nün de izlediği oyunun ardından Mezitli Belediyesi Başkan Yardımcısı Nuran Kurtuluş, sanatçılara ve oyunun yönetmenine çiçek vererek kutladı.

Manşetler

Isparta’da 2 gencin araçta ölü bulunmasıyla ilgili şüpheli bulguya ratlanmadı
Muhsin Yazıcıoğlu soruşturmalarına FETÖ talimatıyla müdahale ettikleri öne sürülen şahısların yargılandığı dava ertelendi
Şakalaşma tartışmaya, tartışma cinayete dönüşmüş
Aynı kişiye ait 2 ayrı evde aynı anlarda çıkan yangında kundaklama şüphesi
Mersin’de 10 katlı binada yangın: Sağlık ekipleri dumandan etkilenenlere müdahale etti
Alanya’da 23 yıl hapis cezasıyla aranan hükümlü yakalandı
Adana’da kamyonetin çarptığı kişi yaralandı
Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Burdur’da baca yangını
Kontrolden çıkan kamyon, park halindeki araçları biçti