Kahramanmaraş’ta kavşaklarda görsel şölen

Kahramanmaraş'ta belediye ekipleri, toprakla buluşturduğu çiçekler havaların ısınmasıyla şehre renk kattı.

Kahramanmaraş'ta belediye ekipleri, toprakla buluşturduğu çiçekler havaların ısınmasıyla şehre renk kattı.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Park ve Bahçeler Daire Başkanlığı koordinesinde yürütülen çalışmalar kapsamında, kış aylarında toprakla buluşturulan çiçekler, havaların ısınmasıyla açarak şehir merkezine adeta renk kattı. Özellikle yoğun araç ve yaya trafiğinin bulunduğu kavşaklarda gerçekleştirilen peyzaj düzenlemeleri hem sürücüler hem de vatandaşlar için görsel açıdan dikkat çekici bir atmosfer oluşturdu. Madalyalı Kavşak, 15 Temmuz Millet Bahçesi Kavşağı, Karamanlı Kavşağı, Sümbüllü Kavşağı ve Üniversite Kavşağı gibi şehrin birçok noktasında toprakla buluşturulan menekşe, çuha çiçeği, süs lahanası, lale ve sümbüller yolları adeta açık hava sergisine dönüştürdü. Özellikle lale ve sümbül soğanlarının bahar aylarında çiçek açmasıyla birlikte ortaya çıkan canlı görüntü, kent estetiğine önemli katkı sağladı. Rengârenk çiçeklerle donatılan refüj ve kavşaklar, vatandaşların da beğenisini kazanırken, şehirde bahar coşkusunun hissedilmesine katkı sundu.

Manşetler

Tarsus’ta ehliyetinin süresi dolan sürücülere yönelik denetim
Adana’da Çakıt Çayı’nda mahsur kalan vatandaş itfaiye ve jandarma ekiplerince kurtarıldı
Antalya’da termometreler 41 dereceyi gösterdi, hissedilen sıcaklık bunalttı
Mermer ocağındaki şantiye barakasında çıkan yangında 1 işçi hayatını kaybetti
Annesine sinirlendi kendini eve kapatıp yakmaya çalıştı, mahallede korku ve öfke dolu anlar
Adana’nın Feke ilçesinde yangın çıkan ev kullanılamaz hale geldi
Muhittin Böcek’ten cezaevinde ek ifade: "Ekrem İmamoğlu benden 15 milyon Euro istedi, 5 milyonu havala sistemiyle gönderdim"
Kontrolden çıkan otomobil ortalığı savaş alanına çevirdi
’Kaza yapmış araba gibiyim’ diye yaptığı paylaşımdan 5 gün sonra kazada hayatını kaybetti
Arsuz’da evin depo bölümünde çıkan yangın söndürüldü