Kamera ve ziynet eşyası çaldılar, güvenlik kameralarından yakayı ele verdiler

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde iki ayrı ikametten yaklaşık 637 bin TL değerinde ziynet eşyası, döviz ve kamera ekipmanı çalınmasına ilişkin yürütülen...

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde iki ayrı ikametten yaklaşık 637 bin TL değerinde ziynet eşyası, döviz ve kamera ekipmanı çalınmasına ilişkin yürütülen çalışmalarda 3 şüpheli yakalandı. Operasyonda ele geçirilen altın ve değerli eşyalar sahiplerine teslim edildi.

Antalya İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, Muratpaşa ilçesi Güzeloba Mahallesi'nde iki ayrı ikamette meydana gelen hırsızlık olaylarının aydınlatılması için çalışma başlattı. Yaklaşık 280 saatlik güvenlik kamerası kaydı incelendi. 30 ayrı iş yeri kamerası ve Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) görüntülerinin analiz edilmesi sonucunda olayın şüphelilerinin S.T., E.D. ve N.Ö. olduğu tespit edildi. Şüpheliler Burdur'un Çavdır ilçesi Söğüt mevkiinde yakalandı. Şahısların kullandığı araç ve ikametlerde yapılan aramalarda 53 gram altın, 2 adet 20 gramlık altın bilezik, 1 çift altın küpe ve 11 adet saf gümüş sikke ele geçirildi. Ele geçirilen malzemeler müştekilere teslim edildi. "Evden hırsızlık" suçundan adli makamlara sevk edilen şüphelilerden N.Ö. hakkında adli kontrol kararı uygulanırken, S.T. ve E.D. tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza