Karısını göğsünden bıçaklayarak öldüren zanlı: "Keşke böyle olmasaydı"

Adana'da dün yaşanan vahşette karısını göğsünden 8 bıçak darbesiyle öldüren zanlı tutuklandı.

Adana'da dün yaşanan vahşette karısını göğsünden 8 bıçak darbesiyle öldüren zanlı tutuklandı. Şahsın, "Keşke böyle olmasaydı" dediği öne sürüldü.

Olay, dün Seyhan ilçesine bağlı Meydan Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre Ş.A. (52), 3 çocuğunu okula gönderdikten sonra karısı Kadriye A. (38) ile tartışmaya başladı. Ş.A., karısının kendisini aldattığı gerekçesiyle tartışmayı kısa sürede kavgaya dönüştürdü. Kavga sırasında Ş.A., Kadriye A.'yı göğüs bölgesinden 8 defa bıçakladı. Ş.A. ile aynı müstakil evde oturan ağabeyi, durumu fark etmesi üzerine olayı polise bildirdi. Bu sırada Ş.A., kanlar içerisinde yerde yatan kadının başında gözyaşına boğuldu. Bölgeye gelen sağlık ekipleri Kadriye A.'nın hayatını kaybettiğini belirledi. Seyhan İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı ekipler ise Ş.A.'yı gözaltına alarak Cinayet Büro Amirliği'ne teslim etti. Cinayet Büro Amirliği'nde yapılan sorgusunda Ş.A.'nın, "Pişmanım bir anlık sinirle oldu. Keşke böyle olmasıydı" dediği öne sürüldü.

İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlı çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Manşetler

Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"