Kayıt dışı öğrenciler, eğitime kazandırılıyor

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca başkanlığında, ilçe milli eğitim müdürleri ile "Kayıt Dışı Öğrencilerimizi Tespit ve Okula Kazandırma...

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca başkanlığında, ilçe milli eğitim müdürleri ile "Kayıt Dışı Öğrencilerimizi Tespit ve Okula Kazandırma Değerlendirme Toplantısı" gerçekleştirildi.

Toplantıda açıklamalarda bulunan Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından başlatılan kayıt dışı öğrencileri tespit ederek, eğitime kazandırma çalışmalarını Mersin'de de sürdürdüklerini belirtti. Bu çerçevede Mersin genelinde muhtarlara mesaj gönderdiklerini aktaran Koca, "Okula devam edemeyen öğrencilerimizin tespitini ve en yakın okulumuza/ilçe milli eğitim müdürümüze bilgi verilmesini rica ettik. Okula devam edemeyen öğrencilerimizin listelerini oluşturduk. Sizlerden bu konuyu yakından takip etmenizi, muhtarlarımızla iletişime geçmenizi, söz konusu öğrencilerimizin velilerine en kısa sürede ulaşmanızı ve kati surette eğitim öğretime kazandırmanızı bekliyoruz. "Erken Uyarı ve Takip Sistemi" de en kısa sürede oluşturulacaktır. Herhangi bir desteğe ihtiyacınız olduğunda biz buradayız. Özverili çalışmalarınız için sizlere teşekkür ediyorum" dedi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama