Keman Orkestrası’ndan yaz konseri

Konyaaltı Belediyesi Keman Orkestrası “Yaz Konseri” ile müzikseverlere unutulmaz bir konser gerçekleştirdi.

Konyaaltı Belediyesi Nazım Hikmet Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen Keman Orkestrası ‘Yaz Konseri’ni Konyaaltı Belediyesi Başkan Yardımcısı Tuğba Erke Bostan ve çok sayıda sanatsever izledi. Buket Güzel şefliğinde gerçekleştirilen konserde izleyenler keyifli dakikalar yaşadı. 13 eserin seslendirildiği konserde İrem Bulut Karaburun ve Ümit Burak Tekinay solo şarkılarla konsere renk kattı. 10. Yıl Marşı ve İzmir Marşı Konser sona eren konser izleyenlerden büyük beğeni topladı.

Başkan Yardımcısı Tuğba Erke Bostan, Konyaatı’nda sanat dolu günlerin başladığını belirterek, “Bunun ilk uygulaması olarak her gün belediye hizmet binamızda saat 10.00-12.00 arasında müzik dinletisi var. Tüm vatandaşlarımızı müzikle karşılıyoruz. Sayın Semih Esen Başkanımız Konyaaltı’nda hep sanat olsun, sanat konuşulsun istedi. Sanata ve sanatçıya olan desteğimiz hep devam edecek. Güzel şeyler oluyor, tüm Türkiye’de güzel şeyler oluyor. Konyaaltı’nda da güzel şeyler olmaya devam edecek. Sizlerin desteği güzel işler başaracağız. Halkımızdan gelecek istek ve talepleri dikkate alıyoruz” dedi. Konyaaltı Belediyesi Başkan Yardımcısı Tuğba Erke Bostan, konserinin sonunda şef Buket Güzel ve solistlere konser anısına çiçek takdim etti.  Haber Merkezi

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza