Kemer Cumhuriyet Bandosu çalışmalarına devam ediyor

ANTALYA (İHA) – Antalya Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu'nun talimatlarıyla Kemer tarihinde ilk defa kurulan Cumhuriyet Bandosu, çalışmalarına...

ANTALYA (İHA) – Antalya Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu'nun talimatlarıyla Kemer tarihinde ilk defa kurulan Cumhuriyet Bandosu, çalışmalarına aralıksız devam ediyor.

Türkiye'deki belediyeler arasında sadece gençlerden oluşan tek bando olma özelliğini taşıyan Cumhuriyet Bandosu, Kemer Cumhuriyet Meydanı'nda eserlerini seslendirdi. Tamamı gençlerden oluşan Cumhuriyet Bandosu, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamalarına hazırlık çalışmaları çerçevesinde 76 kişilik kadrosu ile konser verdi. Şef Furkan Üstündağ yönetiminde, 100 kişilik bir kadro olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Cumhuriyet Bandosu'nun verdiği konseri çok sayıda yerli ve yabancı misafir ilgiyle izledi.

İlçede tatilini sürdüren yerli ve yabancı misafirler, bandonun seslendirdiği eserleri cep telefonlarıyla görüntülerken konser finalde izleyenler tarafından uzun süre alkışlandı.

Manşetler

Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"