Kemer’de öğrencilere veterinerlik mesleği anlatıldı

Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi görevlileri Göynük Fen Lisesi öğrencilerine veteriner hekimliği hakkında seminer verdi.

Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi görevlileri Göynük Fen Lisesi öğrencilerine veteriner hekimliği hakkında seminer verdi.

Üniversite sınavı sonrası tercih yapacak olan 11 ve 12'nci sınıf öğrencilerine Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi görevlileri meslekleri hakkında seminer verdi. Seminerde Veteriner Hekim Fevzi Uzun, öğrencilere veterinerlik mesleğinin önemi ve çalışma şartları hakkında bilgiler verdi. Uzun, öğrencilere ayrıca Kemer Belediyesi Hayvan Barındırma Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'nde yaptıkları çalışmalar hakkında da sunum gerçekleştirdi.

Manşetler

Hatay’da otomobille motosiklet çarpıştı: 4 yaralı
Silifke Belediyesi’ne yönelik ’rüşvet’ soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 8 kişi tutuklandı
Mersin’de çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Rus turist bahçede ölü bulundu
Osmaniye’de bıçaklı kavga: 1 ölü
Kazada uçuruma yuvarlanan cip hurdaya döndü: 1 ölü
Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı