Kemer’de ‘renkli’ festival

Kemer'de düzenlenen ve çok sayıda yerli ve yabancı tatilcinin katıldığı "Renk Festivali" etkinliğinde organik boyaları birbirlerine atan katılımcılar,...

Kemer'de düzenlenen ve çok sayıda yerli ve yabancı tatilcinin katıldığı "Renk Festivali" etkinliğinde organik boyaları birbirlerine atan katılımcılar, müzik eşliğinde eğlendi.

Kemer Belediyesi'nin destekleriyle Kazım Gül Stadyumu'nda bir firma tarafından düzenlenen etkinliğe, Kemer Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Mehmet Derya Baytekin ile çok sayıda yerli ve yabancı misafir katıldı. Dünyanın birçok ülkesinde düzenlenen ve boya festivali olarak da bilinen "Renk Festivali"nde katılımcılara sarı, kırmızı, mavi, pembe, yeşil boyalar ve içerisine boya koyulan balonlar verildi.

Organik boyaları birbirlerine atan katılımcılar, içinde boya bulunan balonları da patlatarak, DJ performansları eşliğinde eğlendi. Yangın tüplerine doldurulan boyalar, katılımcıların üzerine sıkıldı. Etkinlik sırasında rengarenk olan katılımcılar, festival sırasında özçekim yaptı.

Manşetler

Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama
Çocuklarını okuldan almak için yola çıkan anne, motosikletiyle karıştığı kazada hayatını kaybetti
Nostalji tramvayında yangın: Esnafın dikkati tramvayı kül olmaktan kurtardı
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı