Kepez’de yol ve kaldırımları işgal eden 18 işletmeye ceza

Kepez Belediyesi, yaya ve araç güvenliğini tehdit eden işgallere yönelik denetimlede 18 işletmeye cezai işlem uyguladı.

Kepez Belediyesi, yaya ve araç güvenliğini tehdit eden işgallere yönelik denetimlede 18 işletmeye cezai işlem uyguladı.

İlçe genelinde yürütülen denetimlerde, kamu alanı, yol ve kaldırım güzergahlarında yaya ve trafik güvenliğini olumsuz etkileyen işgallere karşı müdahale ediliyor. Bu kapsamda, Kepez Devlet Hastanesi'nin bulunduğu 15 Temmuz Şehitler Caddesi başta olmak üzere, Necip Fazıl Kısakürek Caddesi'nde, yaya ve araç trafiğini olumsuz etkileyen ve vatandaş güvenliğini tehlikeye atan işletmelere ait eşya, flama, bayrak, duba ve lastik gibi malzemeler ekiplerce kaldırıldı. Hastane güzergahında yapılan denetimlerde, acil durumlarda ambulansların hızlı ve güvenli şekilde hareket edebilmesi için yol ve kaldırım işgallerine özellikle dikkat edildi. Kepez Belediyesi Zabıta Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen çalışmalara; Antalya Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, Antalya Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü'ne bağlı Şahin Tim'leri, Kepez Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri katıldı. Denetimde mevzuata aykırı uygulamalarda bulunan 18 işletmeye cezai işlem uygulandı.

Manşetler

Isparta’da 5 kişinin hayatını kaybettiği feci kazada sürücü tutuklanarak cezaevine gönderildi
Kumluca’da yüzme alanlarında denetim
Yolcu otobüsünün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Direksiyon başında rahatsızlanan servis şoförünün kullandığı midibüs direğe çarptı
Yalnız yaşayan adam bahçe duvarının altında ölü bulundu
Metruk gecekonduda çıkan yangın korkuttu
Eski eşini eşarp ve yastıkla boğan sanık, olay gecesi kız arkadaşına trafikte birisini öldürdüğünü söylemiş
Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı