Kepme: "Lider öğrencilerimiz sürdürülebilir geleceğe yön veriyor"

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından hayata geçirilen "Yeşil Vatan-Benim Okulum Geleceğe Çare Projesi" kapsamında Şubat ayı Sürdürülebilirlik Ayı olarak...

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından hayata geçirilen "Yeşil Vatan-Benim Okulum Geleceğe Çare Projesi" kapsamında Şubat ayı Sürdürülebilirlik Ayı olarak ele alındı. Bu çerçevede İstanbul Lider Koleji Adana Kampüsü lise öğrencileri, sürdürülebilirlik temasını üretime dönüştüren projeleriyle dikkat çekti.

İki ay süren çalışmalar sonucunda tamamı atık malzemeler kullanılarak hazırlanan projeler kampüste sergilendi. Bilim, sanat ve spor alanlarında 12 farklı başlıkta hazırlanan toplam 300 eser, öğrencilerin çevre bilinci ve üretim gücünü ortaya koydu.

Serginin açılışı; İstanbul Lider Koleji İcra Kurulu Başkanı Filiz Kepme, Yüreğir Kaymakamı Mehmet Aksu ve Seyhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Çelik'in katılımıyla gerçekleştirildi. Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından protokol üyeleri öğrencilerin hazırladığı çalışmaları inceleyerek projeler hakkında bilgi aldı.

Filiz Kepme, sürdürülebilir bir geleceğin ancak üreten, düşünen ve sorumluluk alan öğrencilerle mümkün olacağını vurgulayarak, "Öğrenmeyi doğayla uyumlu ve üretim temelli bir deneyime dönüştürmeye devam edeceğiz" dedi.

Manşetler

Üst geçitte 4 araç birbirine girdi: 1 yaralı
Antalya’da elektrik trafosunda çıkan yangın kokuttu
Burdur’da otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 5 yaralı
’Dur’ ihtarına uymadı, yaşanan kovalamacının ardından yakalandı
Aksu’da zabıta ekiplerinden dilenci denetimi
Düştü diye ihbar ettiği babası bile düşmediğine ikna edemedi
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor
Havuzda tesettür mayo yasağında site görevlisi tutuklandı
25 yaşındaki sürücünün hayatını kaybettiği feci kaza anı güvenlik kamerasında
Zıpkınla balık avlarken kayalıklara sıkışarak hayatını kaybetti