Kirişçiler İlkokulu’na dört dörtlük destek

Kepez Kirişçiler Mahallesi'nde artan öğrenci sayısı nedeniyle yetersiz kalan Kirişçiler İlkokulu'nun bahçesine 4 derslikli ek bina yapımı için Antalya...

Kepez Kirişçiler Mahallesi'nde artan öğrenci sayısı nedeniyle yetersiz kalan Kirişçiler İlkokulu'nun bahçesine 4 derslikli ek bina yapımı için Antalya Valiliği'nde protokol imzalandı.

Antalya'da Valilik makamında gerçekleşen protokol törenine Antalya Valisi Hulusi Şahin, İl Milli Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz ve hayırsever Durmuş Batuk katıldı. Kirişçiler İlkokulu'nun mahallenin artan öğrenci sayısı nedeniyle yeterli olmaması sebebiyle ek derslik ihtiyacını karşılamak için hayırsever Durmuş Batuk 2024 yılı birim fiyatlarına göre yaklaşık 10 milyon 970 bin 400 liralık 4 derslikli ek hizmet binasının yapımını üstlendi. Özel projeli Kirişçiler İlkokulu 4 derslikli ek binasının hayata geçirilmesi için Vali Hulusi Şahin, Durmuş Batuk ile okul protokolünü imzaladı. Vali Şahin hayırsevere eğitime verdiği katkılardan ötürü teşekkür etti.

Manşetler

Maskeli hırsızlar çaldı, polis yakaladı: "Çok şükür bulundu"
Seyir halindeki motosiklet alevlere teslim oldu
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Su alarak batmaya başlayan tekne SAK ekiplerince çıkarıldı
Antalya’da çocuklar süs havuzuna girerek serinledi
İskenderun’da apartman dairesinden alevler yükseldi
Alevlerin yükseldiği apartman dairesinde dumandan etkilenen 3 kişiyi itfaiye kurtardı
Nişanlısı tarafından öldürülen genç kadın rahatsız edici derecede kıskanıldığını ve ayrılmak istediğini kuyumcuya anlatmış
Manavgat’ta iki otomobil çarpıştı, sürücüler kazayı yara almadan atlattı
IBAN’ını verdi, Interpol ile aranıp ABD’de yakalandı