Kırmızı ışıkta geçip kaza yaptı, ehliyetine 1 ay el konuldu

Antalya Manavgat'ta otomobil ile motosikletin çarpışması sonucu meydana gelen kazada motosiklet sürücüsü yaralandı.

Antalya Manavgat'ta otomobil ile motosikletin çarpışması sonucu meydana gelen kazada motosiklet sürücüsü yaralandı.

Kırmızı ışık ihlali yaptığı tespit edilen otomobil sürücüsüne 5 bin TL para cezası uygulanırken ehliyetine 1 ay süreyle el konuldu.

Kaza; Antalya Caddesinde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, Yasin Y'nin kullandığı 34 GIT 365 plakalı motosikletin Yapay Şelale Demokrasi Bulvarı kavşağına geldiğinde Kemal K'nin kullandığı 42 GF 503 plakalı otomobille çarpıştı. Kazada yaralanan motosiklet sürücüsü Yasin Y., 112 sağlık ekiplerinin olay yerindeki müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye götürüldü.

Kazanın ardından kamera kayıtlarından kazayı inceleyen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliği ekipleri, kırmızı ışıkta geçerek kazaya sebep olduğu belirlenen otomobil sürücüsü Kemal K'ye 5 bin TL para cezası uygularken sürücü belgesini de 1 aylığına geçici olarak iptal etti.

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza