Koca: "Mersin’de eğitimin niteliğini yükseltmek temel hedefimiz"

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, Mersin'de eğitimin niteliğini yükselmenin en temel hedefleri olduğunu söyledi.

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, Mersin'de eğitimin niteliğini yükselmenin en temel hedefleri olduğunu söyledi.

Koca, ilçe milli eğitim müdürleriyle bir araya geldi. Tüm ilçe müdürlerinden ilçelerinde yürütülen çalışmalarla ilgili bilgi alan Koca, "İlimizde eğitimin niteliğini yükseltmek temel hedefimizdir. Özellikle bakanlığımızca yürütülen "Temel eğitimde 10 bin okul', "Çevre dostu bin okul" gibi projelerin sürdürülmesine, eğitimin niteliğini artıracak her türlü projenin geliştirilmesine çok önem veriyoruz. Açıklanan LGS sonuçlarına göre okul rehberlik servislerinin çalışmaları ve çocuklarımızın ilgi ve yetenekleri doğrultusunda okullarımıza yönlendirilmesi de çok önemli bir husus. Tüm meslektaşlarıma çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum" dedi.

Manşetler

Antakya’da sazlık yangını
Hatay’da anız yangını büyümeden söndürüldü
Payas’ta iş yeri alevlere teslim oldu
Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi