Koca: "Öğrencilere ücretsiz yemek için hazırlıklarımız tamam"

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, öğrencilere ücretsiz yemek hizmeti için gerekli çalışmaları tamamladıklarını, toplam 37 bin 69 öğrenciye...

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, öğrencilere ücretsiz yemek hizmeti için gerekli çalışmaları tamamladıklarını, toplam 37 bin 69 öğrenciye ücretsiz yemek hizmeti sunacaklarını söyledi.

Adem Koca, 13 İlçe Milli Eğitim Müdürü ile 6 Şubat Pazartesi günü okulların açılmasıyla başlayacak ücretsiz yemek hizmeti için son değerlendirme toplantısını gerçekleştirdi.

Tüm ilçe milli eğitim müdürlerinden brifing alan Koca, "İl genelinde tüm ilçelerimizde öğrencilerimize ücretsiz yemek hizmeti için gerekli çalışmaları tamamladık. 37 bin 69 öğrencimize ücretsiz yemek hizmeti sunacağız. Bu konuda okullarımızın açıldığı günden itibaren herhangi bir sıkıntı yaşamamak için son değerlendirmemizi de gerçekleştirdik. Bundan sonra çalışmalarımız ücretsiz yemek hizmeti sunduğumuz öğrenci sayılarımızı artırmak, evlatlarımıza ihtiyaç duydukları her alanda destek olmaktır" ifadelerini kullandı.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama