Koca: "Öğrencilerimizin başarılarıyla gurur duyuyoruz"

Yusuf Kalkavan Anadolu Lisesi'nde okuyan ve "Dijital Oyun Yarışması"nda birinci olan öğrenciler ile TEKNOFEST'de "İklim Değişikliği Araştırma Proje Yarışmaları"nda...

Yusuf Kalkavan Anadolu Lisesi'nde okuyan ve "Dijital Oyun Yarışması"nda birinci olan öğrenciler ile TEKNOFEST'de "İklim Değişikliği Araştırma Proje Yarışmaları"nda Türkiye ikincisi olan öğrenci, okul müdürü Ahmet Omaç eşliğinde İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca'yı makamında ziyaret ettiler.

Ziyarette öğrencilerle sohbet eden Müdür Koca, derslerinde başarılar diledi. Burada konuşan Koca, "Öğrencilerimizin her alanda ortaya koydukları başarılarla gurur duyuyoruz. Öğrencilerimizin başarılarında emeği geçen tüm meslektaşlarıma yürekten teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum" dedi.

Okul Müdürü Ahmet Omaç ise proje çalışmalarında kendilerine her daim destek olan İl Millî Eğitim Müdürü Adem Koca'ya şükranlarını ifade ederek, okul olarak her zaman öğretmen ve öğrencilerle el ele çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama