Koca: "Önceliğimiz eğitim"

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca'nın başlattığı "33 okul müdürü sohbeti', devam ediyor.

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca'nın başlattığı "33 okul müdürü sohbeti', devam ediyor.

Erdemli Öğretmenevinde gerçekleştirilen buluşmada Koca, okul müdürleriyle görüş alışverişinde bulunarak, sahada karşılaşılan sorunları, ihtiyaçları ve çözüm önerilerini dinledi. Öncelikli işlerinin eğitim olduğunu vurgulayan Koca, "Öğrencilerimizin her alandaki başarısı, öğretmenlerimizin huzurla çalışmalarıdır. Eğitim gönül işidir. Yöneticilerimizi ve öğretmenlerimizi ne kadar desteklersek, sahiplenirsek, dinlersek eğitimin kalitesini o kadar artırırız. Okullarımızda yapmamız gereken öncelikle bir ekip ruhu oluşturmaktır. Amacımız, öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi okullarımızda sadece fiziki olarak tutmak değil onları hem zihnen hem kalben okula aidiyet duygusuyla bağlamak, onları başarıya ortak etmektir. Öncelikle kalplere ulaşmamız gerekir. Birlikte oldukça, birbirimize destek verdikçe, sorunları da güzellikleri de paylaştıkça çözemeyecek sorunumuz yok. Eğitimde iyi örnekleri hep birlikte çoğaltacağız, eğitimin niteliğini artıracağız. Büyük bir aile olarak, hep beraber, birlik içinde, başarılı bir eğitim öğretim yılı geçirmeyi temenni ediyor, tüm meslektaşlarımıza emekleri için en kalbi duygularımla teşekkür ediyorum" dedi.

Manşetler

Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi
Isparta’da park halindeki araçta 2 gencin cansız bedeni bulundu
Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü
Mersin’de suç örgütüne yönelik operasyonda 16 tutuklama