Koca, şampiyon öğrencilerle bir araya geldi

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, hiçbir başarının tesadüf olmadığını, okul-veli-öğretmen işbirliğinin eğitimin her kademesinde çok önemli...

Mersin İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, hiçbir başarının tesadüf olmadığını, okul-veli-öğretmen işbirliğinin eğitimin her kademesinde çok önemli olduğunu söyledi.

İl Milli Eğitim Müdürü Adem Koca, Barbaros İlkokulu'nun artistik jimnastik, kungfu, yüzme, satranç, trambolin gibi branşlarda şampiyon olan öğrenciler ile öğretmenlerini misafir etti. Eğitimin sadece okullardaki akademik başarıyla sınırlı olmadığını, okul dışı etkinliklerin sportif, kültürel ve sanatsal çalışmaların çocukların beden ve ruh sağlığının gelişiminde çok etkili ve önemli olduğunu söyleyen Koca, "Öğrencilerimizin başarılarıyla gurur duyuyoruz. Hepsini yürekten tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum" dedi. Çocukların başarılarında emeği geçen tüm meslektaşlarına ve velilere de teşekkür eden Koca, "Hiçbir başarı tesadüf değildir. Okul-veli-öğretmen işbirliği, eğitimin her kademesinde çok önemli" diye konuştu.

Manşetler

Antakya’da sazlık yangını
Hatay’da anız yangını büyümeden söndürüldü
Payas’ta iş yeri alevlere teslim oldu
Cezaevinden izinli çıkan şahıs boş arazide ölü bulundu
Teknede mahsur kalanları kurtarmak için giden balıkçı teknesi de arızalandı
Osmaniye’de 6 ağır tonajlı aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Osmaniye’de 66 yaşındaki şahsı bıçakla öldüren zanlı tutuklandı
Kahramanmaraş’ta tarlaya yıldırım düştü: 1 yaralı
Adana’da oto galericiler sitesinde silahlı saldırı: Çok sayıda araç zarar gördü
Avrupa ülkelerine ’dijital mektup’ göndererek dolandırıcılık yapan şebeke çökertildi