Kontrolden çıkan otomobil dereye düştü: 2 yaralı

Burdur'un Gölhisar ilçesinde sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu dereye düştüğü kazada 2 kişi yaralandı.

Burdur'un Gölhisar ilçesinde sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu dereye düştüğü kazada 2 kişi yaralandı.

Kaza, gece saatlerinde ilçeye bağlı Konak Mahallesi İncirli Çeşme Mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, V.A. idaresindeki 20 AJA 711 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak dereye düştü. Kazada otomobil sürücüsü ile V.A. ile otomobilde yolcu konumunda bulunan bir kişi yaralandı. Kaza ihbarı üzerine adrese sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralılar sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Gölhisar Devlet Hastanesine kaldırıldı. Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Manşetler

Gazipaşa’da aracın çarptığı yaya yaralandı
Kozanlı gurbetçi cüzdanını kaybettiğini gelen telefonla öğrendi
Manavgat’ta çayda kaybolan genç 13 gündür aranıyor
Trafik polisinden örnek davranış
Eliyle yakaladığı yılan bacağını ısırdı: O anlar kamerada
Şehit babası yürekleri dağladı, oğlunun tabutuna koşup öptü
Mersin’de FETÖ operasyonu: 1 tutuklama
Mersin’de ormanlık alana ekilen bin 500 kök kenevir ele geçirildi
Pasajda ölü bulunan Eyüp Can davası: Uzman bilirkişiler inceleme yapacak
Kırmızı ışık ihlali yapıp kazaya neden oldu: 82 bin 719 TL ceza yedi