Konyaaltı Belediyesi Oda Orkestrasından Flash Mob

Konyaaltı Belediyesi Oda Orkestrası müzisyenleri, Konyaaltı Kent Meydanı’nda flash mob etkinliği gerçekleştirdi. Karşılarında müzik yapan gençleri gören vatandaşlar ilgiyle izledi.

Konyaaltı Belediyesi Sanat Eğitim Merkezi (KONSEM) bünyesinde eğitim gören kursiyerlerden oluşan Konyaaltı Belediyesi Oda Orkestrası, ilk etkinliğini Konyaaltı Kent Meydanı’nda gerçekleştirdi. Kent Meydanı’nda kafelerde oturan insanların arasından gelerek, enstrümanlarıyla bir noktada buluşan, orkestra üyeleri birden müzik yapmaya başladı. Çevrede oturan vatandaşlar şaşkınlıkla müzisyenleri izledi. Ellerinde telefonla çekim yapan vatandaşlar, zaman zaman orkestraya eşlik etti. Konyaaltı Belediyesi Oda Orkestrası’nın flash mob etkinliği izleyenlerden büyük alkış aldı.

Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, “Müzik Dolu Konyaaltı” projesi kapsamında Konyaaltı Belediyesi Oda Orkestrası’nın Konyaaltı’nın farklı noktalarında müzik etkinliği yapacağını söyledi. Başkan Esen, “Oda Orkestramız ilk çalışmasını Kent Meydanı’nda gerçekleştirdi. Flash mob etkinliği vatandaşlarımızın ilgisini çekti. Orkestramız zaman zaman böyle etkinlikler yapacak. Konyaaltı’nın hareketli noktalarında kimsenin beklemediği zamanlarda müzisyenlerimiz karşınıza çıkabilir.  Müzik Dolu Konyaaltı projemiz büyüyerek devam edecek” dedi. Haber Merkezi

Manşetler

Sulama kanalına düşen keçisini kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti
Antalya’da 1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
Osmaniye’de tankerin lastiklerinden çıkan yangın zeytin bahçesine sıçradı
Antalya’da 3 katlı binanın zemin katında çıkan yangın korkuttu
Burdur’da minibüs tarlaya uçtu: 8 yaralı
Alevlere teslim olan traktörde yaşanan patlama kameraya yansıdı
Kayıp olarak aranan 15 yaşındaki Fatma’dan iyi haber
Kayalıklardan düşen işçi yaralandı
Kızını YKS’ye götürmek için yola çıktı, feci kazada hayatını kaybetti
Mersin sahilinde EDS dönemi: 3 bin sürücüye ceza